ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

ŽENA I JA ČEKAMO DIJETE.SVE JE BILO SUPER DOK JE RADILA...


Žena i ja čekamo dijete. Sve je bilo super dok je radila. Sad je ostalo još 3 mjeseca do poroda, ali zbog prirode posla i velikih vrućina, otvorila je porodiljni/bolovanje i ostaje kući.
Kraljica se ujutro probudi prije mene, skuha kavu, zaskoči me pola sata prije alarma.Dođem kući s posla, kuća blista, ručak je na stolu, ali ne da mi jesti prije seksa. Taman kad pojedem, dok ona digne suđe sa stola, evo ti je, opet se želi seksati. Legnemo u krevet za spavanje, eto je, mrda guzom, opet seks. Volim ja svoju ženu i privlačna mi je, ali imam ja i posao koji me umori ne mogu se po cijele dane samo seksati. Dok je radila, malo bi je umorilio, pa sam stigao sve. Ovako, mislim da će me trudna žena odseksati u srčani udar. I hajde ti odoli kad te pogleda s onim zelenim mačkastim očima, grudi ko lubenice, a guza napeta i obla. Čini mi se da samo u nekoj čipki šeće po kući i vreba.


EmoticonEmoticon