četvrtak, 9. studenoga 2017.

STERILAN SAM, SA 15 GODINA SAM IMAO NEKE ČVORIĆE TAMO DOLE...


Sterilan sam, sa 15 godina sam imao neke čvoriće TAMO DOLE i nakon operacije mi je, tačnije mojim roditeljima je rečena bolna istina. Ja sam to kasnije saznao, ali nikada nikome nismo govorili, jer nismo željeli da iko zna da sam na neki način invalid. Čak ni mojoj djevojci, sada supruzi nikada nisam rekao daa nećemo imati djece. Međutim, evo nakon 7 godina prekrasnog braka, saznao sam da mi je žena trudna, SAZNAO SAM DA ME VARA, DA ME LAŽE… GROZAN OSJEĆAJ VJERUJTE. Nisam mogao istrpiti i odma sam joj rekao da se ne pravi budala i da kaže sa kime me vara i čije dijete nosi. Plakala je, klela se da me nije nikada prevarila. Zamolila me da se strpim dok ne rodije bebu, a onda da uradimo DNK analizu. Toliko je uvjerena i sigurna da sam počeo da se nadam, na neki način vjerujem, iako znam da je nemoguće. JOŠ DVA MJESECA DO POROĐAJA… Bože da li si se smilovao?


EmoticonEmoticon