srijeda, 29. studenoga 2017.

RADILA SAM KAO KONOBARICA U JEDNOJ LOKALNOJ KAFANI....


Radila sam kao konobarica u jednoj lokalnoj kafani kada je jedan poznanik došao i ponudio mi bolji život, te da se vjenčam za njega i odem u Njemačku. Izgledalo mi je kao ponuda iz snova, mislila sam da je to izlaz iz pakla koji sam živjela. Odma sam se spakovala i krenula sa njim, međutim to je bio put za pakao, pakao kojeg nisam bila svjesna. Kada smo došli u Njemačku, odnosno kada smo ušli u njegov stančić od nekih 20-ak kvadrata, prvo što je uradio je da me je premlati, ubio od batila, nisam znala zbog čega. Kasnije sam sve shvatila. Držao me zatočenu u jednoj sobici i svakodnevno dovodio balkanske bauštelce, srbe, bosnce, hrvate, albance, rumune, ma sve sa ovih naših prostora te im dobro naplaćivao što imaju odnos sa mnom. Bila sam njegov rob, živjela sam na hljebu i vodi, a on je svakodnevno zarađivao na 100-tine eura. Nakon nešto manje od 4 godine me vratio u moje selo. Pokušavam započeti bilo kakav život, “normalan” koliko toliko ali ne ide.


EmoticonEmoticon