četvrtak, 30. studenoga 2017.

KAD SAM SAZNALA DA ME MOJ SUPRUG PREVARIO...


Kad sam saznala da me moj suprug prevario, i to nakon petnaest godina braka, doživela sam pravi šok, jednostavno sam smatrala da je gotovo s našim brakom. Ali, na sreću, izvukla sam se iz te krize i to zahvaljujući baš toj njegovoj ljubavnici. Verovatno poput svake žene i ja sam htela znati sve detalje nevere svoga muža, zato sam i pristala na razgovor sa tom njegovom ljubavnicom.
Doterala sam se što sam se više mogla, samo da bi ona bila ljubomorna, ali kada sam je videla bila sam fascinirana njenim izgledom. Zaista je bila prekrasna, sve je na njoj delovalo koliko lepo još više uzbudljivo. Činilo se da može dobiti svakog muškarca kojeg poželi. Naravno, u početku sam bila veoma besna, strašno uvređena i ponižena. Govorila sam samo ono što bi je moglo naljutiti. Međutim, njena reakcija na sve moje uvrede bila je suprotna mojim zamišljajima. Uvek nasmejana i veoma ugodna, čak bih mogla reći prijateljska prema meni, tako da je brzo stekla moje simpatije i naklonost. Vremenom smo postale najbolje prijateljice a kasnije i strastvene ljubavnice. To se dogodilo u njenom stanu. Nakon ugodnog ćaskanja pozvala me je u spavaću sobu da mi pokaže krevet na kojem su se se*sali ona i moj suprug. Tada sam opet osetila ljubomoru i bes, ali sam se uzbudila kad mi je rekla da bi htela i sa mnom se*s.
U tom trenutku zaboravila sam na negativne misli, pa i na svog muža, u centru mog zapažanja bila je samo ona. K*esnule smo se i moram priznati da nikad nisam doživela jači orgazam. Muža krivim za neverstvo i vičem na njega, a ni sama ne mogu da joj odolim kada je ugledam.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon