subota, 25. studenoga 2017.

U BRAKU SMO PREKO 15 GODINA I BAŠ SAM SE ŠOKIRAO KADA SAM SAZNAO DA ME ŽENA VARA....


U braku smo preko 15 godina i baš sam se šokirao kada sam saznao da me žena vara. Preko 15 godina idiličnog života se pretvorilo u 15 godina zablude i laži. U svakom muškarcu u gradu sam vidim njenog “jahača”, na svakom licu sam vidio podmijavanje “rogovima” koje mi je nabila moja supruga. Život mi se pretvorio u pakao.
Nisam imao čvrsti dokaz prevare i nisam je mogo optužiti, pokušavao sam na sve načine ali “kurava” je bila profesionalac, vješto je skrivala svaki svoj korak. Potražio sam pomoć detektiva i nakon više od mjesec israživanja dobio sam fotografije i video snimak.
Sumnje da me vara su potvrđene, ali nije me varala sa muškarcima koje sam sretao u gradu, “običnim muškarcima”, njene mušterije su iz vrha države, ugledni biznismeni, te sam dobio informaciju da na računu u banci ima preko 100.000 eura.
Šta sad da radim, razotkrivanje njenih afera bi samo meni moglo donijeti probleme, a da je tek tako ostavim ja bih bio krivac i mene bi društvo osuđivalo da sam loš muž, otac i td. Situacija u kojoj je svaki korak pogrešan, svaki korak mi donosi veći problem, možda je najbolje da stojim u mjestu, ako me razumijete…


EmoticonEmoticon