utorak, 21. studenoga 2017.

NAJBOLJA DRUGARICA MI JE BOGATA I TATICA JOJ KUPUJE SVE ŠTO ŽELI....


Najbolja drugarica mi je bogata i tatica joj kupuje sve što želi. Sa 17 godina bez vozačke je u školu dolazila autom, dnevno troši preko 100 eura na razne gluposti. Mrzim je, odvratna mije, a jedina osobina koju na njoj volim je što je GLUPA…Zbog toga se i družim sa njom, koristim je na svakimogući način. Kada god sam kod nje u njenoj sobi ukradem joj po neku majčicu i šaljem sestri u Beograd gdje studira, kradem joj nakit, mjesečno od toga zaradim po 200-300 eura, a juče sam joj sasvim slučajno ukrala najvrjedniju stvar koju posjeduje, Noćila sam kod nje i dok sam vršila nuždu naletio je njen otac inače veliki ženskaroš, ali nikada se nisam ni u najluđim snovima nadala da bi on želio da bude sa mnom, ne jer sam ružna, već jer sam drugarica njegove kćerke. Bilo je to fantastično iskustvo, možete zamisliti koliko je kupatilo kod milionera, kao nečija spavaća soba.
Bilo je fantastično, ali je kratko trajalo jer ipak nismo smjeli da rizikujemo da nas počnu tražiti. Rekao mi je da me za idući vikend vodi na vikendicu, gdje ćemo cijeli vikend imati za sebe. Mislim da polako ulazim u klub milionera, tačnije milioner je UŠAO U MENE


EmoticonEmoticon