petak, 24. studenoga 2017.

UVIJEK SAM IMALA STRAH OD GINEKOLOŠKOG PREGLEDA...


Uvijek sam imala strah od ginekološkog pregleda, pogotovo jer su većinom muškarci ginekolozi, a ja sam nekako konzervativna i teško mi pada da se raspremam pred nepoznatim muškarcima.
Na moju nesreću u mom gradu ije bilo ni jedne žene ginekologa i morala sam se najaviti u susjedni grad na pregled.
Tako odem, uđem u ordinaciju i vidim neki stariji tip, kratko ošišan sjedi. Iznenadila sam se, šokiran, upitala A GDJE JE DOKTORICA, JA IMAM KOD DOKTORICE ZAKAZANO, a on je ustao i onako drsko mi odbrusio, IZVINI, ALI NE DOZVOLJAVAM DA MI SE TAKO OBRAĆATE, TO ŠTO SAM MUŠKASTA NE ZNAČI DA NISAM ŽENSKO, RASPREMI SE I SJEDI TU DOK TE NISAM IZBACILA IZ ORDINACIJE.
Hoću da kažem da se djevojke ne treaju brinuti i ne treba ih biti blam od pregleda, jer postoji milion drugih načina da se osramotiti i da budete postiđeni. Ne dozvolite da zbog nekih glupih razloga vaše zdravlje trpi i dovedete se u neku bezizlaznu situaciju…


EmoticonEmoticon