srijeda, 15. studenoga 2017.

UPOZNALA SAM GA U VOZU KADA SAM PUTOVALA IZ SUBOTICE...


Upoznala sam ga u vozu kada sam putovala iz Subotice za Beograd bila je noć. Na prvi pogled mi se svideo, prišao mi je i nisam mogla da odolim. Sedeli smo zajedno, pričali, nakon par minuta počeli smo se ljuditi, skidao me je… vodili smo ljubav… tad sam zatrudnela sa njim.
Kasnije smo se čuli, tad sam ga i bolje upoznala i shvatila da je loš čovek, da se bavi kriminalom, nije hteo da prihvati odgovornost mog sina. Sama sam ga othranila. Sin kako mi je odrastao shvatila sam da nosi njegov karakter, njegovo ponašanje, njegov stav života. Sad mi je teško pored sina jer se ponaša kao manijak, nikad nije kući, često mi dolazi policija na vrata, stalno je umešan u nekim kriminalističim poslovima. Nemam mira od njega. Svakog trenutka očekujem kad će mi jave da je uhapšen. Ne znam šta ću sa životom.  Teško mi je kad dođe sa bandom i kad nose sa sobom puške i pištolje. Često se pitam šta će to njima. Šta oni rade. Strahujem za sinov život.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon