srijeda, 22. studenoga 2017.

ISTINITA PRIČA IZ JEDNE VULKANIZERSKE RADIONICE


Tog dana nije bilo puno posla. Sedim sa svojim kolegama, dosadjujem se. Odjednom ispred radnje staje auto, „Pezo“ crvene boje, sa skroz izduvanom gumom na prednjem desnom tocku. Izlazi iz njega sva bitna, glamurozna devojka…
– Naduvajte mi gumu! – nimalo prijatno obratila se meni.
– Moze.. Sa cime cemo duvati? (kao da postoje variante ) – resio sam malo da se nasalim
A onda je pocelo… Dan vise nije bio tako dosadan..
– Sta imate?
U ovom trenutku je u meni probudio se Čarli Šin
– Pa.. imamo vazduh sa razlicitim mirisima, recimo – jagoda, ananas, kajsija..
Momci u radnji pocinju polako da se kikocu, svako kao radi svoj posao, ali usi su vec okrenute prema devojci..
– A koliko kosta?
– 1ooo dinara. Sva cetiri tocka.
Moji momci se jedva suzdrzavaju da se ne zasmeju naglas..
Devojka:
– Dobro. Onda sa jagodom!
Momci umiru od smeha. Pokusavaju da se suzdrze, ali ne polazi im vise od ruke….
Gume su naduvane sa „jagodom“. Devojka, bez trunke osmeha na licu odbrojava pare i odlazi..
Svi placu!!!
Ali ovo nije kraj price…Sutradan staje auto ispred moje radnje… Poznati crveni „Pezo“. Iz njega izlazi ozbiljan,krupan, solidan muskarac.. Pita:
– Jel kod vas moja zena juce duvala gume?
Svi su zacutali…
– Pitam jos jednom: Koji je od vas juce duvao gume na ovom „Pezo-u?“
Vise mi nije bilo smesno kao juce, ali.. sta je tu je, izgleda da cemo biti kaznjeni, ali moram da priznam – pomislio sam.
Izasao sam i onako skromno i tiho:
– Pa.., ja sam.., moji momci..
– Znaci ti si taj, koji je mojoj zeni napunio tockove „jagodom“ i naplatio joj 1000 dinara?
 – Pa.. jesam, ja…
– Evo ti.. drzi, jos hiljadu!
..I pruzi mi novcanicu… U soku sam..
– A… ??
Muskarac:
– ..Bio sam juce na jednom slavlju. Bilo je dosadno, bezveze, dok se nije pojavila moja zena i svima se pohvalila kako ima gume na autu sa mirisom „jagode“… Svi su plakali!!! Atmosfera je postala fenomenalna! Vece smo proveli fantasticno. Celu noc nisam spavao! Evo, dosao sam i tebe da pocastim…
Izvor: komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon