subota, 4. studenoga 2017.

BAKA MI JE KLASIČNA SPONZORUŠA. SA SVOJIH 56 GODINA UDALA SE ZA JEDNOG STARIJEG “GOSPODINA...


Baka mi je klasična SPONZORUŠA. Sa svojih 56 godinaudala se za jednog starijeg “gospodina” koji je živio u Njemačkoj i zaradio njihovu penziju. Danas pored te Bogovske penzije ima 2 stana, 3 poslovna prostora, i keša Bog sami zna koliko. Nakon samo 3 godine života sa njim on je preminuo, a njoj je ostavio jedan stan i ppenziju koja je vjerovali ili ne 1.347 eura. Sada mi moja izopačena baka nudi da se ja i ona vjenčamo u tajnosti kako bi mi nakon njene smrti ostala penzija. Ne znam da li jr 1.347 eura mjesečno vrijedno tolikog blamiranja, ja i moja baka u braku, šta ako se pročuje, a i ne znam da li je to ikako moguće. Ali čim je to baka preporučila sigurno je prije sve dobro razaznala. Bako može da bude profesor za SPONZORUŠE, MAJKE MI. Pa neka neko kaže da je to “bolest” modernog doba…


EmoticonEmoticon