nedjelja, 5. studenoga 2017.

BILO JE TO PRIJE 3 MJESECA.VRAĆAO SAM SE IZ ŠKOLE, INAČE SAM TREĆI SREDNJE....


Bilo je to prije 3 mjeseca. Vraćao sam se iz škole, inače sam treći srednje i zakasnio sam na noćni bus. Obzirom da stanujem 10-ak km dalje, krenuo sam pješice. Iznenada se pored mene parkirao neko sa džipom, otvorio se prozor i vidio sam neke dvije starije gospođe, godina moje mame. Pitale su me da me povezu i pristao sam. Nakon samo par minuta jedna je prešla do mene na zadnje sjedište i počela da me “uznemirava”. Pobunio sam se, ali su mi zaprijetile ako ne budem dobar da će da me “pojede mrak” i da svjetlost dana neću vidjeti. Prepustio sam se, a ubrzo se džip zaustavio u nekoj mračnoj uličici i druga je prešla kod mene. Mjenjale su se dokle god su me mogle “podizati”. Kada su me totalno iscrpile, spremile su se i odvezle me do kuće. Kada sam ušao u kuću u džepu pantalona sam našao 100 eura. Od tada sam totalno zbunjen. Do tada nikada nisam bio sa djevojkama, ono nikada nisam imao odnose, i to mi je bilo prvi put. Bilo mi je kada sve saberem lijepo, ali osjećaj da sam iskorišten i da su mi platile za to što sam ih… čini me nesretnim. Tada se osjećam jako prljavo, ne znam, nema riječi da taj osjećaj opišem, jednostavno osjećam se kao, da izvinete, govno


EmoticonEmoticon