nedjelja, 19. studenoga 2017.

SINOĆ JE MOJ DEČKO KLEKAO, IZVADIO PRSTEN I ZAPROSIO PRED...


Sinoć je moj dečko klekao, izvadio prsten i zaprosio pred celom mojom porodicom i prijateljima. Na zaprepašćenje svih, rekla sam 'Ne', zgrabila svoju torbu, sela u auto i pobegla.
Od sinoć sam u hotelu, na telefonu 1000 propuštenih poziva i poruka, svi me osuđuju kako sam mogla da ostavim tako finog, lepog, dobrog, bogatog, školovanog dečka pored koga bih živela ko kraljica. Niko od njih ne zna da već 6 meseci pokušavam da ostavim tog finog i dobrog dečka čiju mračnu stranu još ne poznaju, dečka koji me ucenjuje, preti i progoni i koji mi je život pretvorio u pakao. Razmišljam da ostanem još par dana u hotelu, a onda da kupim kartu u jednom pravcu i bežim negde preko da započnem novi život.


EmoticonEmoticon