ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

ZAPOSLILA SAM SE NA EKSTRA POSAO...


Zaposlila sam se na ekstra posao, odlično plaćen u državnoj službi i sada mi je brak mnogo stabilniji, nema trzavica i briga zbog finansija. Dala sam VAGINU za poso ,al sta me briga.
Muž misli da me je zaposlio drug iz osnovne a istina je da sam pristala godinu dana, u svakom mesecu jednom doći kod šefa i biti njegova. Radim već 4 meseca i sva ova žrtva je zbog porodice.

Ispovest2:
Moj me inat puno kostao u zivotu… Al mi i puno toga dobrog donio. Iz inata ne dam da me svi gaze,iz inata ne dam da mi svaka budala pridje,
iz inata necu nazvati one ljude koji su mi na moje prvo ne okrenuli ledja, iz inata ne dam sebe svakom ko misli da se ljubav podrazumjeva… Postovanje je dvosmjerna ulica!
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon