petak, 3. studenoga 2017.

U KOMŠILUKU MI ŽIVI JEDNA ŽENA, 30 I KOJA GODINA, UDATA, DVOJE DJECE....


U komšiluku mi živi jedna žena, 30 i koja godina, udata, dvoje djece, nije ništa specijalno lijepa, ali je zgodna i nevjerovatno privlačna, barem za mene. Stalno zamišljam da se sa njom valjam pokrevet i ne samo valjam :)… Juče me zove neki tip da mu dođem kući da poprvim kompijuter, u prvom trenutku nisam znao o kome je riječ, ali kada mije objasnio, srce mi je naraslo kao kuća i NE SAMO SRCE… To je bio njen muž. Odma sam se spremio i bio ispred njene kuće. Pozvonio sam i otovrila mije ona, prvi put tako blizu nje, srce mije počelo ubrzano da radi, a kada je rekla da njen muž još uvijek nije stigao, kroz glavu mi je prošla fantazija, JA I ONA NA HODNIKU, NA BRZAKA… Ušao sam u kuću ponudila me sokom i tako dok sam uživao u njenoj blizini i razmišljao kako da joj kažem da je želim pojavio se i njen muž. Obzirom da nije bio neki opasan kvar, brzo sam popravio, na moju žalost i vratio se svojoj kući. Tužan sam, ali obzirom da sam mu napravio u sistenu neku “zvrčku” prije ili kasnije morati će me opet zvati, valjda dobijem više prostora i bolju priliku da je “zaskočim”.


EmoticonEmoticon