četvrtak, 21. siječnja 2016.

RADIM KAO FOTOMODEL U JEDNOJ AGENCIJI. MUŠKARCI MI STALNO PRILAZE...



Radim kao fotomodel u jednoj agenciji. Muškarci mi stalno prilaze u klubovima pijani, jer valjda nemaju dovoljno hrabrosti da mi priđu trijezni. Jednog dana u ZG-u u tramvaju prišao mi je dečko. Htio je da se upoznamo, međutim nisam ga previše doživljavala.
Nisam htjela ništa ozbiljno s njime jer sam u razgovoru saznala da je brucoš na grafičkom fakultetu. Ipak, dala sam mu broj moba jer sam se iznenadila njegovim pristupom. Inače izlazim s tipovima punim love (sorry,takva sam) pa nisam htjela baš ništa s tim dečkom.
Pristala sam jer nisam imala pametnijeg posla tu noć. Kako god, izašli smo van, saznala sam da se dečko bavi filmom i fotografijom, svira i redovno trenira. Riječima radi ono što drugi nisu mogli sa svim novcima na svijetu i zabavila sam se s njim tu noć kao nikad u životu. :-)


EmoticonEmoticon