nedjelja, 17. siječnja 2016.

POČEO SAM RADITI U VELIKOM GRADU...

14

Počeo sam radititi u velikom gradu gdje sam završio fax. Jednom dok sam hodao ulicom javi mi se lijepa djevojka. Bila mi je jako poznata. Sjetih se to je mlađa sestra moje bivše djevojke, koju sam ostavio kada sam pošao na fakultet. Tada je bila klinka, sada je prelijepa brucoškinja. Dogovorismo se da dođe do mene na kafu. Izgledala je tako dobro, izazivala me je. Nisam siguran da li me uzbuđivalo to što je ličila na sestru? Uporedio sam je sa automobilom, bila je noviji i bolji model. Došla je kod mene. Umjesto kafe pili smo vino. U jednom trenutku nageh se i poljubih je. Stajala je kao ukočena, a onda mi je ponudila svoje usne, bacio sam se na njih kao davljenik. Vodili smo ljubav. Kada smo umorni ležali na podu pitao sam se, da li sam fer prema njoj i prema njenoj sestri. Ona iznenada progovori. O ovome sam maštala dok sam te gledala kako dolaziš po moju sestru. Bilo je dobro baš kao što sam zamišljalja.


EmoticonEmoticon