srijeda, 20. siječnja 2016.

PRE 20 I VIŠE GODINA BIVŠA ŽENA ME JE OTERALA KAO ULIČNOG PSA...



Pre dvadeset i više godina bivša žena me je oterala kao uličnog psa! Izbacila je sve moje stvari na sred sobe i rekla “pakuj se i gubi se”! I ja sam nakon nekoliko dana premišljanja spakovao sve moje razbacane stvari u auto i otišao! Iza mene je ostala šuma uspomena, sve stvari i naša ćerkica koja je tada imala 5 godina. Danas živim sa drugom ženom već 16 godina, ona je duša od dobrote, lepa je i zgodna i sa njom imam sina koji je sada osmi razred. Ponekad se setim svega iz davne prošlosti i sada mi je jasno da samo vera u Boga može čoveku da pomogne u nevolji, jer kada pomislite da ste sve izgubili, uz Božju pomoć vi ste u stvari samo dobili… drugim rečima, svaki vaš poraz milost Božja može pretvoriti u pobedu, i to na jedan predivan i čudesan način. I zato samo verujte iskreno i svom svojom dušom Bogu i čuda će se dogoditi… nikada ne odustajte i nikada se ne predajte i Bog će vam sigurno pomoći! Iz sopstvenog iskustva sam se uverio u to.
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon