ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

POČELA SAM RADITI U JEDNOJ FIRMI I TU UPOZNALA LIKA KOJI JE ZAJEDNO SAMNOM....


Pocela sam radit u jednoj firmi i tu upoznala lika koji ja zajedno samnom radio , on je ozenjen tri mjeseca je tek u braku, uvijek smo se zezali i dosta me privlacio, nekada bi me na trenutak samo poljubio, zadnji njegov radni dan u firmi kada je trebao ici u drugi grad radit, dovezao me kuci i u autu smo se poceli ljubiti nije bilo sexa ali mi je bilo predobro, prvi put je zenu prevario samnom i voljela bih ponovo s njim biti ne kajem se, pustio mi je u autu pjesmu od seke aleksic,,moje prvo bio si nevjerstvo, ,ne zelim mu brak upropastiti jer mu je zena vec trudna ali zelim ga opet kraj sebe lici mi na bivsegas kojim sam bila tri godine i kojeg volim jos uvijek,bojim se da se i meni nekad to ne desi ako se ikad udam,uh znam da se sve vraca u zivotu,hjoooooooj :))


EmoticonEmoticon