ponedjeljak, 8. svibnja 2017.

ZALJUBILA SAM SE U NJEGA KADA SAM BILA SREDNJA ŠKOLA...


Zaljubila sam se u njega kada sam bila srenja škola.. Bio je konobar u najboljem kafiću i naprosto sampoludila za njim. Trčala na svki njegov poziv, dala mu sebe i sve što imam, kupovala mu poklone, plaćala večere, sve samo da budem pored njega.
On nikada nije cijenio moju ljubav, ponižavao me najstrašnije, tražio da mu ga milujem pred drugovima, skidao me golu pred njima kako bi im pokazao kakvu djevojku ima… ali preko svega sam mu prelazila, jer ga volim.
Kada mi je došao njegov najbolji prijatelj u stan i rekao da je moj momak, moja ljubav izuzetno zla osoba i da ga djevojka kao što sam ja ne zaslužuje istjerala sam ga iz stana i rekla kako je on loš jer priča protiv svog druga. Nedugo nakon toga sam se baš pokajala. Na jednoj žurci koju je organizovao moj momak, ponižavanje mene je doseglo vrhunac, postavio me je na sred sobe, raspremio i rekao da časti sve prijatelje svojom djevojkom.
Čitavo njegovo društvo, uključujući i prijatelja koji je dolazio da me upozori su “prešli” preko mene. Osjećala sam se jadno, poniženo i najgore od svega, nisam ga ni nakon toga ostavila, već je on ostavio mene rekavši da sam previše jadna i jeftina…


EmoticonEmoticon