petak, 5. svibnja 2017.

BILA SAM U VEZI 9 GODINA. ZAVRŠILO SE, ČIJOM KRIVICOM VIŠE NIJE BITNO. VEZA KAO VEZA JE BILA...


Bila sam u vezi 9 godina. Završilo se, čijom krivicom više nije ni bitno. Veza kao veza je bila vrlo turbulentna, raskidali smo, pokušavali krenuti dalje, vraćali se ponovo jedno na drugo i tako u krug. Ali svaki put smo nekako shvatali da koliko god da je bilo loše, sa drugima je bilo još lošije… A ništa te brže ne vrati staroj vezi od nove neuspele.
Kod mene sa drugima nije uspevalo jer su mi uvek ti drugi pomagali da shvatim koliko ustvari volim njega bez obzira na sve razlike i konflikte.
Sada sam ponovo bez njega, svojom odlukom i željom… Prošlo je par meseci, a ja se pitam šta će biti za još par… I dalje ne mogu da se zamislim sa drugim dečkom.


EmoticonEmoticon