srijeda, 24. svibnja 2017.

MOJA ŽENA SA KOJOM SAM U BRAKU 9 GODINA NAKON ŠTO JE RODILA PETU KĆERKU UGOJILA SE KAO...


Moja žena sa kojom sam u braku 9 godina nakon što je rodila petu kćerku ugojila se kao svinja. Na svojih 165 ima preko 90 kila. Grozno za pogledati, a zamislite kako je leći sa njom u kevet. Prdi kao kobila, a toliko se znoji da smrdi kao mrtvac.
Zbog nje i njenog izgleda sam evo već 3 mjeseca u vezi sa jednom, u usporedbi sa mojom ženom, MANEKENKOM. Baš mi odgovara, mislim da ću je na kraju i oženiti, a ovu moju prasicu čim ova zadnja kćerka napuni godinu dana ću da istjeram iz kuće, ako do tada se toliko ne udeblja da ne može izađi na vrata, nadam se da neće :).
Znam da će me mnogi osuditi i reći da sam debil, ali da je držala do sebe nikada ne bih drugu pogledao, ček mi ne smeta ni što je rodila 5 kćerka, odnosno što mi nije rodila nasljednika.


EmoticonEmoticon