četvrtak, 17. kolovoza 2017.

UDATA SAM ALI NISAM SRETNA U OVOM BRAKU...


Udata sam, ali nisam sretna u ovome braku. Možda je moja priča teška za shvatiti, možda će me mnogi osuditi, ali svako ko je volio zna da srcu ne možeš narediti ni da voli ni da mrzi…
5 godina smo u braku i imamo sina, ali sam prije par mjeseci prevarila mog supruga i spavala sa momkom koji mi je bio prvi,
koji mi je bio sve, moja prva ljubav. Emocije koje sam imala nekda davno prema njemu su ponovo probuđene i jače su nego ikada prije, volim ga i dušom i tijelom i sad bih bez razmišljanja otišla kod njega,
ali imam okove, okove koji se zovu imenom mog sina, bez njega ne bih mogla ni dana izdžati, a bojim se ako napustim muža da mi neće dozvoliti da povedem sa sobom našeg sina. Jedino pitanje koje se mota po mojoj glavi i na koje pokušavam da nađem odgovro, kako se razvesti od muža, a da sin ostane pored mene???


EmoticonEmoticon