nedjelja, 20. kolovoza 2017.

NE ZNAM NI KO MI JE TATA BAKA MI JE BILA SVE U ŽIVOTU


Moja baka mi je bila najveća potpora u životu, ne znam ni ko mi je tata, a mama se udala kada sam imao nepunu godinu i rijetko kda sam je viđao. Baka mi je bila i mama, i tata, i drug i drugarica, jednom riječju SVE.
Živjela je od skromne penzije, često je čistila i kuće “mladih gospođica” iz našeg kraja, po pijaci pridavalavoće i povrće koje je uzgajala, borila se, borila se samo iz jednog razloga, mene. Prošli mjesec mi je konačno krenulo, ja sam se zaposlio i juče sam dobio prvu platu 300 eura.
Trčao sam kući kako bih joj što prije pokazao, naravno sve sam njoj dao jero ona zna šta nem treba najviše. Bila je sretna, čak sam i suzu u oku vidio, iako je za života nikada nisam vidio da plače. Molim Boga da poživi što duže sada kada imamo lijepa primanja da na neki način uživa u životu.


EmoticonEmoticon