srijeda, 9. kolovoza 2017.

DANAS SAM SE RANIJE VRATIO S POSLA, SRETAN JER SAM DOBIO DODATNO SLOBODNO VRIJEME....


Danas sam se ranije vratio sa posla, sretan jer sam dobio dodatno slobodno vrijeme odlučio sam krunisati fantastičnim intimnim odnosom sa mojom ženom. Kada sam došao prvo sam se izadio jer sam ispred kuće vidio mušku obuću,
a kada sam ušao šok je bio još veći, ČUO SAM UZDISAJE I DAHTANJA IZ SOBE.Prišao sam i nisam mogao da vjerujem ispod plahte na mom krevetu dešavao se cunami. Taku strast i vatru prilikom vođenja ljubavi u životu nisam vidio. Bez razmišljanja sam skočio na njih u želji da ih rastavim, a onda i da ih naučim pameti. Nakon par sekundi opiranja i borbe, na vratima sobe sam vidio moju suprugu.
Sav sam se pogubio, stao sam a ispod plahte su izvirili moj brat i njegova žena. Vratili se tek sa bračnog putovanja i toliko su i dalje napaljeni da ne mogu i sekundu bez.. ono… Malo me bilo stid, ali bolje i to nego da je bilo… uh sav se stresem kada i pomislim šta je moglo da bude.


EmoticonEmoticon