nedjelja, 6. kolovoza 2017.

IMAM 18 GODINA I CURA SAM NA LOŠEM GLASU, LJUDI ME U MOM GRADU PRETEŽNO MRZE....


Imam 18 godina i cura sam na losem glasu, ljudi me u mom gradu pretezno mrze. Nazivaju me kurvom, tj. pricaju da spavam s muskarcima za novac, smijesno je to sto ja radim po citav dan i zaradjujem sebi na posten nacin, nekad mi se nesvjesti od umora, boli me sto ljudi to ne cijene, vec izmisljaju tako.
Ja sam od 16-te svoj covjek, vec tada sam imala posao. Vecina ljudi mi govori da sam prelijepa, zgodna, da se predobro oblacim, al ja to sve tesko zaradim, uglavnom imam mnogo vise od vecine cura u gradu, predpostavljam da je zbog toga izbila prica. Obicno budem s kojim god momkom pozelim, prije sam imala veze, sad tesko… Ne znam dal je to zbog gradskih prica. Nmg reci da sam nevinasce al spavala sam sa 3 momka i s njima sam bila u duzim vezama, nije me sramota.
Meni je samo glupo sto me ljudi ne poznaju, a toliko izmisljaju o meni, ja se ne nerviram zbog toga, al nekad se zapitam zasto bas ja ? Zasto ceo grad bruji o meni ? Imam drugaricu koja je bukvalno savrsena, ne mozes joj nac manu, a u nasem gradu i nju nazivaju kurvom, dokle vise ? Dajte savjet Kako dalje ?


EmoticonEmoticon