četvrtak, 31. kolovoza 2017.

IMAM 25 GODINA, A MOJ MUŽ IMA 46 I TRI SINA IZ BRAKA SA ŽENOM KOJU JE OSTAVIO ZBOG MENE...


Imam 25 godina, a moj muž ima 46 i tri sina iz braka sa ženom koju je ostavio zbog mene. Sva tri sina žive sa nama ja se trudim da budem dobra prema njima, a oni mene naprosto ne podnose, čak mi otvoreno govore da me mrze. Svakim danom mi je sve teže udala sam se za čovjeka kojeg sam zaista zavoljela, planirala sa njim imati djecu,a on toliko pažnje posvećuje svojim sinovima da često prođu i dva dana da se i ne vidimo. Totalno me zapostavlja. Čvrsto sam odlučila da neću imati djece sa njim i da ću čim dobijem Njemačke papire za stalni boravak da ga napustim i nađem sebi nekoga kome ću u životu biti pod brojem 1,
ko će svoj život posvetiti samo meni, ako u međuvremenu ne nađem nekog takvog, pa neka uživa sa svojim sinovima, koji će za koju godinu da se požene i odu svojim putevima i njega ostave da “uživa u samoći”, ništa bolje i ne zaslužuje…


EmoticonEmoticon