utorak, 8. kolovoza 2017.

PRIJE 5 GODINA NAŠA MAMA SE UDALA ZA DRUGOG MUŠKARCA...


Prije 5 godina naša mama se udala za drugog muškarca. Sa sobom je povela brata i mene. Njen novi muž je takođe imao kćerku i svi smo zajedno živjeli. Od početka sam je prihvatila kao da mi je rođena sestra.
Ali godine su prolazile i naš odnos se dosta promijenio. Sa mojih 16, njenih 15 godina prvi put smo imali odnos. Bili smo jedno drugom prvi. Od tada evo 4 godine redovno kada smo sami kod kuće zadovoljavamo potrebe jedno drugom i ispunjavamo sve želje i fantazije. Baš nam je super imamo gajbu, a niko ne sumnja ništa, jer smo BRAT I SESTRA, “KAO”.
Jedino mi smeta kada me drugovi zezaju za nju i govore kako bih je trebao odraditi, uhvati me neki strah da nešto znaju i da se pročulo, a ne bih to volio, bila bi to velika sramota za našu porodicu…


EmoticonEmoticon