subota, 5. kolovoza 2017.

SVI MI GOVORE I PRIJATELJI, A I RODITELJI, NAROČITO MOJA MAMA DA SAM MEKUŠAC, PAPUČAR, ŠONJO....


Svi mi govore i prijatelji, a i roditelji, naročito moja mama da sam mekušac, papučar, šonjo, da sam previše popustljiv mojoj vjerenici i da joj previše dozvoljavam. Ja to nisam gledao na taj način, jednostavno je volim, poštujem i sve radim da bi ona bila srena, jer kada je ona sretna i mi smo sretni, odnosno i ja sam sretan.
Zimus smo bili na jezeru, onako romantično šetanje uz zaleđeno jezero, baš idilčno, ali ona me je tada iz šale gurnula prema jezeru, a obzirom da je bilo prilično klizavo, okliznuo sam se i na -2 sam završio u jezeru, onako u odjeći, sa dokumentima, ključem od auta… Smrzo sam se kao ona stvar i tada sam se prvi puta na nju naljutio, ali nakon par minuta kada sam se zgrijao i presvukao u jednom restoranu, shvatio sam da nije imala lože namjere i da sam više ja kriv, jer sam bio smotan i što sam se okliznuo. Sve to je nebitno, najvažnije je da me ona voli, da mi je vjerna i da sam siguran da me neće nikada prevariti, odnosni kako se to žargonski kaže neće mi nabiti rogove. MOJE SVE


EmoticonEmoticon