ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

PRILIČNO SAM SIROMAŠNA I NIKADA U ŽIVOTU NISAM IŠLA NA MORE....


Prilično sam siromašna i nikada u žiou nisam išla namore. Bila sam veoma uzbuđena i sretna kada mi je moj momak rekao da će da me ove godine vodi u Makarsku, mjestu o kojem godinama sanjam. Toliko sam bila sretna da sam mu se odma u tom trenutku prepustila i čak dala moju nevinost.
Bio je o trenutak za pamćenje. Ne znam da li je slučajno ili namjerno, ali svoje sjeme je osavio duboko u meni i ostala sam trudna. Treći sam mjesec trudnoće i juče mi je moj momak, moj “princ” rekao da ne mogu ići na more jer bi to bilo rizično za bebu i za mene, na kraju krajeva, te da on sam ide sa nekim društvom.
Razočarala sam se kao nikada, more će i dalje ostati san za mene, još sada kada dobijem bebu. Mislila sam da se ove godine moj život mijenja u korijenu, ali sam izgleda pogriješila…osuđena sam na patnju, bol, tugu i brige… Da li može gore, pitam se???


EmoticonEmoticon