nedjelja, 13. kolovoza 2017.

BILA SAM DIJETE NISAM NI BILA SVJESNA, ALI ZNAM DA SAM MNOGO PATILA, TUGOVALA, PLAKALA...


Bila sam dijete nisam ni bila svjesna, ali znam da sam mnogo patila, tugovala, plakala… Bilo je to prije nekig 15 godina kada je tata zbog neke jeftine drolje otjerao moju mamu i razveo se od nje.
Tata je bio uticajan, kao i dan danas i mene je odvojio od moje mame i živjela sam sa njima, lošim tatom i još gorom maćehom.
Ona nije bila zadovoljna što sam ja ostala, željela je svo tatino bogatstvo samo za sebe, a time je moja patnja bila veća. Ali sam se zarekla da ako neko bude “letio” iz kuće to će biti ona i na dobrom sam putu za to. Dugo sam svjesna da vara mog oca, ali nemam dokaza, uskoro bi se trebalo i to promijeniti.
Mislim da će se sve poklopiti na moj 18. rođendan, rasturiti ću im brak, a onda kao punoljetna idem gdje me srce vuče, mojoj mami koja me sa nestrpljenjem čeka, žena koja se nakon tate nije ni sa kim ni poljubila, a kamoli imala nešto više. Žena koja nikada ne bi na taj način osramotila vlastito dijete. Mama samo da znaš uskoro ćemo biti zajedno, sretne…


EmoticonEmoticon