nedjelja, 27. kolovoza 2017.

TAJNO SE VIĐAM SA MOMKOM MOJE NAJBOLJE DRUGARICE...


Tajno se viđam sa momkom moje najbolje drugarice već više od pola godine. Iskreno želim da ozvaničimo našu vezu, ali on želi samo da me ima po potrebi, NJEGOVOJ POTREBI. Sinoć smo zajedno izašli na večeru on, drugarica i ja.Osjetila sam nopisivu ljubomoru prema ddrugarici jer ona sjedi do njega, a ja nasuprot. Kada je počeo da je grli, ljubi, da joj tepa došlo mi je da se od bijesa i muke izvrištim, da pred cijelim restoranom kažem sve, sve što mjesecima krijemo od nje, od svih, a onda je on svojom nogom počeo da dira moju, da se lagano penje prema međunožju, neopisiv osjećaj zadovoljstva je prolazio kroz moje tijelo, a tada je svoj nožni palac lagano gurnuo na pravo mjesto. Izraz na mome licu je govorio više nego hiljadu riječi, ali on se svo vrijeme strastveno ljubio sa njom, ako da joj ni na trenutak nije dozvolio da pogleda u mome pravcu i da otkrije šta se zapravo dešava ispod stola. Evo tako sa sa mnom poigraca 6 mjeseci, kada god se naljutim na njega i poželim da raskinem sve veze sa njim, on uradi nešto zbog čega se osjećam fantastično danima i sve tako u krug.


EmoticonEmoticon