petak, 14. listopada 2016.

ŽIVIM SAMA U STANU I VOLIM HODAT GOLA...


Zivim sama u stanu i volim hodat gola,a najvise kad se istusiram,cak i spavam gola.Jedan dan mi je otvoren bio prozor (nisam primetila)i ucinilo mi se da me neko gleda iz susjedne zgrade.
Posle sam izasla van i pred vratima zgrade me cekao susjed i rekao :’Maco,veceras ja otvaram prozor’.A najgore je to sto je taj susjed najbolji prijatelj moga oca.

Ispovest2:
Povezala sam se sa jednim muskarcem koji mi se svidao jos prije puno godina.. poceli smo se dopisivat i viđat. On je predivan prema meni. Drzi me ko kap vode na dlanu. On je ono sto sam oduvjek zeljela.
Ponasa se prema meni kao da sam jedina zena na svijetu. Sex snjim je fantastican… Uvjek je tu kad ga trebam.razgovara samnom i slusa me kao ni jedan do sada… Jedini je problem sto sam ja udana i imam dvoje djece…
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon