subota, 29. listopada 2016.

OD POČETKA SAM SUMNJAO DA ME ŽENA VARA....


Od početka sam sumnjao da me žena vara, moja mama mi je na to često skretala pažnju, ali nikada nisam imao valjan dokaz. To što nije željela da ima sa mnom odnose ni jednom mjesečno, pavdala je lošim raspoložanjem, glavoboljama i sl. Zato sam u kući postavio 3 kamere. Ono što sam saznao šokiralo me, totalno me u uništilo.
Čim sam se vratio sa posla i odma sam sjeo za računar da provjerim šta je snimljeno.Sreća da su žena i kćerka bile u gradu tako da sam mogao na miru sve da pogledam. Gledao sam i dugo se ništa nije pojavljivalo na snimcima, a onda je na ulazna vrata ušao meni nepoznat muškarac, a njemu je u zagrljaj poletjela moja kćerka. Ubrzo su bili u transu i divljački su vodili ljubav u krevetu moje supruge i mene.
Ima samo 17 godina, Bože, ne znam šta da mislim, da sam znao da ću ovo vidjeti nikada ne bih postavljao kamere. Ovo je puno gore nego da sam uhvatio ženu u preljubi… Iskreno nakon ovoga mi nije ni bitno da li me vara ili ne. Moja princeza


EmoticonEmoticon