petak, 28. listopada 2016.

VEĆ DUŽE VREMENA SUMNJAM KAKO ME MUŽ VARA DOK SAM JA NA POSLU...


Već duže vremena sumnjam kako me muž vara dok sam ja na poslu. Danas sam tražila od šefa da me ranije pusti da idem kući, imala sam baš loš predosjećaj.Tiho sam se uvukla u kuću, nečujno, a zvukovi koje sam čula iz gostinjske sobe su samo bili potvrda mog predosjećaja.
Kao da me grom pogodio, kako sam se približavala vratima sobe, tako se zvuk uzdisanja sve jače čuo. Osjećala sam mučninu, kada sam otvorila vrata vidjela sam kako se ispod plahte ona žestoko “nabija” iz sveg glasa sam počela da histerišem, da psujem, krenula sam na njih da je počupam kao kokoš,
a onda su ispod plahte izvirili moji roditelji, koji blam, tako se u životu nisam osjećala.
Oni došli i obzirom da nije bilo nikoga kod kuće, a znaju gdje držimo rezervni ključ (ispod saksije, naravno) ušli i opustili se. Kada je došao muž, koji je bio na piću sa društvom I KADA JE ČUO ZA OVU BLAMAŽU evo već 6 sati se ne prestaje smijati… KATASTROFA…


EmoticonEmoticon