subota, 15. listopada 2016.

NA POSLU IMAM KOLEGINICU KOJA JE JAKO JAKO ZGODNA I LEPA...



Na poslu imam koleginicu koja je jako jako zgodna i lepa, često i mastam o… Pa hajde da vam ne crtam. Nije neki strucnjak i malo koci kolektiv ali su svi na poslu mislili da nije dobila otkaz zbog izgleda samo.
Juce me zove šef na sastanak i kaze “ona se zali da ne moze dobro da radi posao jer je ti kako kaze uznemiravas od kad se zaposlila. Da li je istina da si je silovao?” Bio sam sokiran a gazdi sam uz uzdah rekao “eh da jesam direktore, al nisam ja te sreće”. Otkazni rok mi je mesec dana.

Ispovest2:
Pre tri godine sam raskinuo vezu sa devojkom koja je imala 120kg.bila je duplo teza od mene….Skoro smo opet stupili u kontakt,videli se na kafi…
LJUDI MOJI SMRSALA JE 40KG iz inata svima koji su nam upropastili vezu…Ponosan sam na nju i planiram je prositi…Mnogo je volim,nadam se da ce sve biti ok…


EmoticonEmoticon