četvrtak, 13. listopada 2016.

RADIM U JEDNOM KNJIGOVODSTVENOM SERVISU I KADA GOD PROLAZIM PORED ŠEFA UDARI ME PO GUZICI...


Radim u jednom knjigovodstvenom servisu i kada god prolazim pored šefa udari me po guzici. Stvarno se osjećam neugodno, ono imam 40 godina, a njemu je 30-ak.
U početku nisam obraćala pažnju, ali to se sve češće počelo da dešava i jednostavno više nisam mogla da trpim.Imam porodicu i ne želim da poču da kruže glasine da sam u šemi sa šefom. Zamolila sam ga da me više ne udara, a on mi je onako šovinističi rekoa, da jednini način da više njegovu ruku ne osjetim na mome dupetu je da mi da otkaz. Ono indirektno mi je prijetio. Odma sam pozvala mog muža, koji je došao i napravio takav skandal da su svi uposleni se sjatili u kancelariju da brane šefa, jer ovaj moj stvarno izgubi razum kada se naljuti. Čak je i policija intervenisala. Prenoćio je u policiji i šef ga sada tuži za uznemiravanje i fizičko nasilje.
Što je najgore ima svejdoke da je “bez razloga” napadnut na radnom mjestu, a ja nemam nikakav dokaz da nije “bez razloga” i da ima debel razlog, jer sam doživljavala na neki način mobing na radnom mjestu. Na šta će izaći sve pojma nemam, na trenutak mi je krivo na mene, možda je moglo sve drugačije da se uradi…


EmoticonEmoticon