subota, 22. listopada 2016.

KADA SAM UPOZNALA SVEKRVU BILA JE VEOMA SLATKOREČIVA I FINA. KADA SAM SE ZABAVLJALA SA...


Kada sam upoznala svekrvu bila je veoma slatkorečiva i fina. Kada sam se zabavljala sa njenim sinom bila je na distanci, i dalje veoma fina. Kada sam se udala za njenog sina i ostala u drugom stanju, postale smo najbolje prijateljice.
Kada sam joj rodila unuče postala sam nebitna i sve što bih uradila bilo je pogrešno. Kada je suprug počeo da zarađuje malo više, a ja u potpunosti prestala, postala sam joj najveći neprijatelj.. Kada sam se, po prvi put, požalila suprugu na ponašanje njegove majke, počeo je licemerni rat.. Kada je počeo rat, suprug je postao glavno oružje, a manipulacija municija.. Kada nisam umela da koristim oružje, bila sam pred razvodom, dok je svekrva ostala jadna i fina.
Tek kada sam zaboravila na lepo ponašanje, prestala da biram reči, rekla suprugu u lice šta mislim o njegovoj majci, navela njene reči i postupke sa dokazima, dobila sam bitku.. Tihi rat se i dalje vodi, ali je bar mir u mom domu.. Ne postoje loše snaje ili svekrve, postoje samo loši ljudi...


EmoticonEmoticon