srijeda, 19. listopada 2016.

ODLUČIO ME UPOZNATI SA SVOJIM RODITELJIMA...


Kad smo shvatili da već postajemo ozbiljan par i da se iskreno volimo, te da već pričamo o zajedničkom životu, odlučio me je upoznati sa svojim roditeljima. Ispostavilo se da njegovog oca znam od ranije, spavali smo nekoliko puta kad sam radila kao konobarica u jednom lokalu.
Dečko ništa ne zna, a ja ne mogu da mu kažem i ne znam kako dalje, kako se sutra udati, kako živiti sa tim.

Ispovest2:
Odem ja do bolnice na zakazani pregled i doktor mi kaže da sam otvorena 4 prsta i da će me poroditi ali da odem da prošetam malo pa da se vratim za dva tri sata… Pošto mi je firma na 20 min hoda od porodilišta ja odem do firme sa namerom da me kolega iz kancelarije sa kojim se stalno svađam iznervira…
Namera mi je bila uspešna, on me iznervirao, ja nikom ništa nisam rekla šta se dešava, odem u porodilište u tri sata i u 19:05 se porodim sasvim smireno bez epidurala prirodno. Niko nije mogao da veruje u moju staloženost i smirenost s obzirom da važim za najveću paničarku!
komicnistatusi.rs


EmoticonEmoticon