četvrtak, 20. listopada 2016.

MALO DRUGAČIJI ALI MNOGO UKUSNIJI…KARPATI S MAKOM


Sastojci
Biskvit:
400 grama kiselog vrhnja
2 jaja
8-10 žlica šećera
40 grama mljevenih oraha
3 žlice kakaa
4 žlice ulja
250 grama griza
1/2 čajne žđličice sode bikarbone
Tijesto za makovnjačice
150 grama svježeg sira
50 grama ulja
100 grama šećera
50 grama kiselog vrhnja
1 jaje
1/2 čajne žličice sode bikarone
400 grama brašna
Mak preljev:
80 grama maka
100 ml mlijeka
5 žlica šećera
sušene višnje (ja stavila iz kompota)
Krema od jogurta:
700 gama jogurta
150 grama svježeg sira
100 grama šećera
2 vrećice vanili šećera
3 vrećice želatine

Priprema

1.
Izmiksajte pjenasto jaja sa šećerom pa dodajte ostale sastojke.
2.
Ja sam pekla u protvanu veličine 20×35, temperatura oko 170 stupnjeva pola sata odnosno dok ne bude pečeno.
3.
Izmješajte sve sastojke za makovnjačice.
4.
Izmješajte i sve sastojke za mak preljev s time da mlijeko zagrijete.
5.
Tijesto za makovnjačice podijelite na  četiri jednaka dijela.
6.
Tijesto razvaljajte na veličinu protvana, ja sam razvalja na 20 cm širine i 35 cm dužine, pa mak smjesu podjelite isto na 4 dijela tako da bude ravnomjerno smjesa raspoređena na sve četiri štruce.

Uz rub tijesta poslažite višnje.
7.
Sve štruce nadjenite, poslažite višnje i zarolajte te stavite u protvan i pecite na 170 stupnjeva oko 20 min.
8.
Na dno protvana stavite biskvit, pa poslažite pečenje štruce.
9.
Za kremu želatinu pripremite po uputama na vrećici pa je rastopite i dodajte u smjesu jogurta šeećra i sira.
10.
Kremu prelijte preko štruca i stavite u frižider da se dobro stisne.

Posluživanje
Moram napomenuti da mi je biskvit bio malo suh pa preporučam da ga malo natopite da bude vlažniji. a makovnjačice sam malo predugo pekla jer sam čekala da dobju boju što je totalno nepotrebno, pa su mi bile malo tvrde i suhe, što znači da ih nemojte dugo peči, nema veze što će izgledati blijede.


EmoticonEmoticon