četvrtak, 27. listopada 2016.

PRVE GODINE ZABAVLJANJA S NJIM KADA SAM IMALA 20 GODINA, OSTALA SAM TRUDNA...


Prve godine zabavljanja s njim, kada sam imala 20 godina, ostala sam trudna. Nismo radili ni jedno i naši roditelji nisu htjeli ni da čuju o braku i djetetu. Niko nas nije podržao, mi se nismo snašli i prekinula sam trudnoću.
Ostali smo u vezi, jer smo se voljeli do beskraja. Nakon 8 godina počnemo zajednički život. Bože, koliko sam bila sretna.
Bili smo 3 godine u braku kad me prevario. Srušio mi je svijet i ostavila sam ga. Mislila sam da ću od tolike boli umrijeti.
Nekim čudom, preživjela sam. Sada imam 36 godina. Nikada više nisam nikoga voljela, niko više nije i neće biti moja Bebica, Duša, moje Pile. Sledeću subotu se udajem.
On zna sve i želi me u svom životu, jer smatra da sam posebna, topla, poštena i da zaslužujem pažnju. On zna da sam potrošila emocije i da ga cijenim kao izuzetnog čovjeka. S njim želim da se ostvarim kao majka, da sebi rodim malu, plavu djevojcicu koja će se zvati Dunja. Ako mi je Bog podari….


EmoticonEmoticon