nedjelja, 3. rujna 2017.

UPOZNALI SMO SE DOK SAM BIO NA ODMORU U BOSNI, BAŠ MI SE SVIDJELA...


Upoznali smo se dok sam bio na odmoru u Bosni, baš mi se svidjela i odlučio sam odma da joj ponudim da se uda za mene i da pođe sa mnom u Švedsku. Ubrzo smo dobili blizance, idealan život, ljubav, sreća, uživanje, sve dok prošle godine nisam našao mobitel koji koristi za dopisivanje i razgovaranje sa ljubavnikom. Shvatio sam da ne živim sa neviđenom droljom, koja je bolezna za onom stvari i cijeli život sa mnom da je gluma. Čekao sam je u stanu da se vrati sa posla, namjera mi je bila da normalno razgovaramo, ali bijes i ljutnja koju sam osjetio kada je ušla na vrata stana mi je oduzela razum i doliko sam je isprebijao da je ležala u bolnici skoro mjesec dana. Teške tjelesne povrede, sada kada me je sve popustilo donekle se i kajem, pokušavao sam da dođem do nje da se izvinem, ali sam od policije dobijo zabranu prilaska, izgon iz stana. Takođe sam optužen za nanošenje teških tjelesnih povreda, i osuđen na godinu dana zatvora.
Ranije sam pušten, ali moj život je svakog dana sve teži. Zbog droljice kojoj sam dao život, spasio siromaštva, sam izgubio porodicu, stan, posao, označen sam kao nasilnik. To me mnogo boli, jer sam ustvari dobra osoba, osoba koja ne bi ni mrava zgazila, ali trenutak bijesa mi je okrenuo cijeli moj život.


EmoticonEmoticon