srijeda, 6. rujna 2017.

PRVA SAM GODINA MEDICINE I JUČE SAM DEFINITIVNO ODLUČIO ŠTA ĆU DA SPECIJELIZIRAM....


Prva sam godina medicine i juče sam definitivno odlučio šta ću da specijaliziram :). Otišao sam kod druga na kafu jer kako studiram u drugom gradu nisam ga vidio 3-4 mjeseca, ali me dočekala njegova mama i rekla mi da je njen sin otišao hitno do oca u firmu. Inače su vlasnici jedne građevinske firme. Međutim ponudila mi da popijem sa njom kafu i da ga tako sačekam da se vrati. Prihvatio sam, jer teta Brankica mi je kao druga mama jer smo se ja i njen sin baš družili, bukvalno smo kao braća. Tako dok smo pili kafu i razgovarali o mome studiranju, rekla mi je da je u zadnje vrijem nešto baš peče i svrbi dole. Bilo mi je neugodno, a onda je ustala i zamolila me da je pregledam, jer sam ja sada već na neki način doktor, kako je rekla. Nisam znao šta da kažem, a ona se počela skidati. Skinula je sve sa sebe i njeno prekrasno tijelo iako ima 43 godine, je bilo na metar ispred mene. Ne znam zašto, možda što je to bilo prvi puta u životu da sam vidio žensko tijelo bez odjeće, jer sam nevin, ali sam se toliko napalio da sam je bez razmišljanja oborio na trosjed i naša tijela su se spojila. Nikada je nisam gledao na taj način, ali nakon ovoga imam želju da ne izlazim iz njenog kraveta, da vječno budemo u njemu i da radimo one stvari. Rekla mi je da sam pravi doktor i da sam joj dao pravi lijek, te mi je dala 100 eura, jer kako kaže svaki lijek ima cijenu i plaća se. Toliko je sretna da mi je rekla da više neću stanovati u studentskom domu i obećala je da će mi iznajmiti veliki stan samo za mene kako bih na miru mogao učiti, a i da nju imam gdje liječiti, kada joj lijek zatreba. Sve je super, samo da nije mama mog najboljeg druga, nekako me, kada se toga sjetim baš postidim.


EmoticonEmoticon