četvrtak, 7. rujna 2017.

NIKADA NISAM PREVARIO MOJU SUPRUGU I ŽIVIO SAM U UBJEĐENJU DA NI ONA NIJE MENE...


Nikada nisam prevario moju suprugu i živio sam u ubjeđenju da ni ona nije mene. Međutim, dobio sam gljivičnu infekciju spolnog organa i prvo što sam uradio isprozivao sam i najstrašnije popljuvao nju, moju suprugu. Tražio sam da mi kaže sa kome me vara, da znam od koga mi je donijela bolest. Tada se rasplakala i zaklela se da me nije nikada prevarila i da misli da je infekcija nastala jer se zimi slabije kupam, jednom, dvaput mjesečno, na šta mi godinama skreće pažnju. Istina ali redovno vlažnim maramicama brišem intimne zone. Tako da me optužila da sam ja nju zarazio, zbog svog nemara i loše higijene. Malo sam se smirio, ali i dalje joj ne vjerujem, ubijeđen sam da me vara sa nekim pesinom koji “odrađuje” ko zna koliko žena…


EmoticonEmoticon