subota, 16. rujna 2017.

BILI SMO U BRAKU 9 GODINA, DO TADA SRETNOM BRAKU, BAREM SAM TAKO MISLIO...


Bili smo u braku 9 godina, do tada sretnom braku, barem sam tako mislio. Zaposleni smo bili oboje, imalli prekrasne blizance, dva sina stara 6 godina, držao sam je kao malo vode na dlanu, bio sam ponosan, muž, otac, uzdignute glave hodao gradom, a onda mi je ona prije nešto više od godinu dana došla i mrtva-hladna rekla da ima drugog muškarca, mlađeg, boljeg, ljepšeg, muškarca pored kojeg se osjeća sretno.
Ne znam kako sam to podnio, ali kada sam mislio da je to nešto najgore, onda mi je rekla ko je taj muškarac zbog koga me ostavlja. Ostavila me nećet mi vjerovati zbog mog mlađeg brata koji je njeno godište. Kasnije se ispostavilo da su već bili preko 3 godine u tajnoj vezi. U jednoj sekundi mi se cijeli moj idilični i sretni život rasuo u milion komadića. Boli me, rođeni brat me je izdao na najgori mogući način. Vjerujte da me je sramota izaći u grad, sramota me njihove sramote.


EmoticonEmoticon