srijeda, 20. rujna 2017.

U BRAKU SAM 12 GODINA I OD POČETKA UVIJEK IMAM BAREM JOŠ JEDNU PARALELNU VEZU, LJUBAVNICU....


U braku sam 12 godina i od početka uvijek imam barem još jednu paralelnu vezu, ljubavnicu. Obzirom da sve svoje bračne obaveze ispunjavam mislim da je to OK, jer mojoj ženi ništa ne fali.
Jednostavno trebam promjenu u krevetu i ne mogu zamisliti život da budem samo sa jednom ženom.
Često odem “poslovno” u razne hrvatske gradove, nekada i van granica na par dana i moja žena mi nkada nije pravila problem, a prošli puta sam shvatio o zašto :(. Dok sam sa svojom ljubavnicom sjedio u jednomom zagrebačkom kafiću, vidio sam moju ženu kako sa neopisivom srećom na licu šeta sa nepoznatom ženom. Obzirom da mi nikada nije govorila da ide u Zagreb, a i tu ženu nikada nisam u životu vidio, milion sumnji mi se stovrilo u glavi. Nekako sam baš povrijeđen, jer drugačije je kada žensko vara, žene to rade sa više emocija, a i na kraju u ženu ulazi i Bog zna šta je sve i ko do sada bilo u njoj. Povraća mi se kada pomislim na to


EmoticonEmoticon