utorak, 12. rujna 2017.

JA SAM UDATA ŽENA MAJKA DVOJE DECE. PO ZANIMANJU “DOMAĆICA” SVI MISLE DA SMO...


Ja sam udata žena majka dvoje dece. Po zanimanju “domaćica” svi misle da smo srećna porodica, uvek kad neko dođe pretvaramo se kao u španskoj seriji. Mene muž ne tuče on me lema od batina! Trpim ga zbog dece i zato što nemam kud. Počela sam da mu dajem posebnu terapiju u hranu koju mi majka dala od jedne vračare koja nam gatala i rekla da cu posle njegove smrti da nađem dobrog čoveka koji me neće tući. Za vreme doručka uvek spremam kolače kao dobro mesto za tabletu, tabletu pretvorim u prah i dobro umutrim u brašno. Svako ima svoj tanjir, deca, svekar, svekrva za muža poseban tanjir. Poslednjih par dana primetila sam da je pospan i umora, nije od posla već krenule tablete da deluju. Verujem u čuda!


EmoticonEmoticon