srijeda, 13. rujna 2017.

MNOGO SMO SE VOLJELI, MISLIM DA VEĆA LJUBAV NIJE POSTOJALA, ALI UBRZO NAKON ŠTO SMO SE VJENČALI...


Mnogo smo se voljeli, mislim da veća ljubav nije postojala, ali ubrzo nakon što smo se vjenčali shvatili smo da nećemo moći imati djece. U početku se to i nije mnogo odražavalo na naš odnos, ali nakon 4-5 godina braka, taj problem je polako počeo da nas odaljava jedno od drugoga. Molila sam ga da idemo doktorima, ali nikada nije želio, jer mu je to ispod časti i kako je govorio ubijeđen je da nije do njega. Kako bih pokušala da očuvam brak i povratim tu ljubav počela sam sama da idem doktorima koji su utvrdili da sam 100% zdrava i sposobna da rodim. Prvo sam pomislila da mu sve to kažem, ali sam shvatila da time ne bih dobila ništa i da bi to vjerovatno dodatno pogoršalo naš brak. Zbog toga sam prećutala, jedan dan otišla u susjedni grad, spavala sa potpunim neznancem, ali koji je izgledao, što se kaže kao Bog i evo 6 mjeseci sam trudna. Nikada u životu nisam muža vidjela sretnijeg i ponosnijeg nego kada sam mu rekla da sam konačno trudna, a kada smo saznali da je muško, doslovno je skakao od sreće. Volimo se više nego ikada, jeste da je sve zasnovano na velikoj laži, možda i neoprostivom grijehu, ali niko osim mene ne zna i nadam se da nikada niko neće ni saznati, ako budem morala da GORIM na drugom svijetu neka gorim.


EmoticonEmoticon