utorak, 19. rujna 2017.

MOJ MUŽ IMA PRILIČNO DOBAR POSAO, DOBRU PLATU I TO JE JEDAN OD GLAVNIH RAZLOGA ZAŠTO SAM SE UDALA...


Moj muž ima prilično dobar posao, dobru platu i to je jedan od glavnih razloga zašto sam se udala za njega i zašto smo već 5 godina u braku. Prošli vikend nam je bila godišnjica i izašli smo u jedan baš skup restoran.
Šokirala sam se kada sam do našeg stola vidjela mog bivšeg momka, čovjeka kojeg sam svim srcem voljela, ali nije bio finansijski u stanju da izgradimo porodicu. Bila sam totalno zbunjena odakle on ovdje…
Cijelo vrijeme sam ga gledala ispod oka, prisjećala se sretnih dana. Nakon nekih pola sata ustao je i otišao do toaleta, to je bila prilika, odmah za njim sam i ja krenula. Ne zna se ko je bio sretniji kada smo stali jedno ispred drugog, nismo gubili ni sekunde, počeli smo se ljubiti, u sekundi je bio toliko napaljen, tvrd kao kamen, otišli smo do kraja. Nikada u životu tako brz odnos nisam imala i tako dobar u isto vrijeme. Nije trajalo duže od 3 minute, a bilo je dobro kao da je trajalo vječnost… Razmijenili smo brojeve telefona, usput mi je rekao da je postao poslovan i što je bitnije bogat čovjek. Evood tada razmišljam da se razvedem od mog muža i da krenem u novi život život sreće i veselja sa mojim čovjekom, mojom ljubavi. Čudni su putevi gospopdnji…


EmoticonEmoticon