subota, 9. rujna 2017.

OŽENIO SAM VRLO POBOŽNU DJEVOJKU, KOJA JE SUPROTNOST OD VEĆINE DANAŠNJIH....


Oženio sam vrlo pobožnu djevojku, djevojku koja je suprotnost od većine današnjih. Prvo jutro smo svi zajedno trebali da doručkujemo, moji roditelji, moja ŽENA i ja.
Onako sretan jer je konačno bila moja, jer mi nije dala prije braka ni da je pipnem, rekao sam joj pred mamom kako ima najljepšu guzu od svih cura na ovome svijetu.
Na to što sam izjavio, prišla mi je i opalila takav šamar da mi je suza krenula niz lice.
Moja mama šokirana priđe joj i na moje još veće iznenađenje reče joj SNAJO TREBALA SI GA I SA DRUGE STRANE, BAŠ JE BEZOBRAZAN. Nije joj trebalo dvaputa reći ipukao je i drugi šamar. Kako sam ih obje tada izhrlio, Bože, dvije žene koje volim naj više na svijetu.


EmoticonEmoticon