nedjelja, 24. srpnja 2016.

SPAVAO SAM SA SNAHOM, ŽENOM MOG BRATA....


Spavao sam sa snahom, ženom mog brata. Više od godinu dana kada god ima priliku otvoreno traži da je zadovoljim, jer sam njena velika žalje. Smatrao sam da je to prolazna faza ipak je mlađa od mene skoro 10 godina. Govorio sam kako nije u redu to što traži. Svaki pot je odlazila plačući i govoreći kako je ružna i da zbog toga ne želim. Iskreno nekada kada se izazovno obuče i pored toga što je za mene zabranjena, javljala mi se želja da joj ispunim san, ali brzo me to prolazilo, BRAT JE BRAT. Neki dan mi je došla odlučnija nego ikada i rekla, ako joj ne udovoljim reći će svima da sam je napadao. maltretirao, jednostavno me dovela u situaciju da moram birati između dva zla.
Zažmirio sam i odradio radnju, nakon toga kada sam pomislio da jekonačno sve gotovo, onako droljasto mi se privukla uz mene i rekla, eto vidiš da možeš, ako si mogao jednom moći ćeš i 1000 i jednom. Bože šta da radim, a svi je u porodici hvale kao snahu za poželjeti, jedino ja znam istinu i jedno sam ja u problemu. Kako ga riješiti, čini se nemoguće, na bezbolan način.


EmoticonEmoticon